onsdag 11 april 2012

Favorit

 . . .  i allafall just nu. Stilig blomma som jag inte vet namnet på. Köpte några stycken. De skall planteras ut när det blir fint väder. Här får man hoppas på morgondagen, idag är det visserligen ganska varmt, men REGN igen. -Hör ni där uppe! DET RÄCKER NU!!
Måste utfärda varning för RUMBLE! Totalt beroendeframkallande och det enda spel jag kan tänka mig att betala för uppgradering av. Det värst är att jag förlorar för det mesta, och det kan jag bara inte begripa ;-). Har jag verkligen blivit så långsam? Eller tränar man möjligen upp sig med tiden?
Vi har varit i blomsteraffären idag igen, det är också beroendeframkallande och dessutom lustfyllt. Det blev några tulpaner som först får blomma lite vackert på bordet, sedan åker de ut i rabatten.
Det som varken är lustfyllt eller beroendeframkallande är TV-programmen. Tablåerna är rent deprimerande, vad skall jag se kl 20.00? Det går visst ett trädgårdsprogram på SVT2, det får väl bli det, men jag vill ha en deckare! Som inte heter något med CSI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar