söndag 15 maj 2011

Vilken klänning!

Vet inte om rätt låt vann, men det var i alla fall rätt klänning! Visst var det Lars Wallins? Herrarnas kostymer var i alla fall av honom. Så snyggt! Och helt ok låt också, för den delen, jag kommer t o m ihåg refrängen. Erik Saade har jag lite svårt för, men Bounces koreografi var en fullträff till låten!
Satte mig igår full av förväntansfull elakhet framför tvn och så gillade jag de fyra första bidragen! Jag kom helt av mig. Men så kul för Azerbaijan! Tyckte först att det var vansinnigt att göra en så stor satsning ekonomiskt, för ett så pass fattigt land(? är det inte en oljenation??) men när man vinner går ju satsningen hem, och Azerbaijan finns mumera på kartan. Och tänk, nästa år är hela Europa där, åtminstone för några timmar. Stort grattis!
Idag, kära vänner, ligger jag i soffan med min bok (Clavells Shogun). Kommer på sin höjd att baka en omgång havrekakor. I väntan på Bones på TV3 20.00. Sedan får jag äntligen gå och lägga mig igen!
Bild: Mina älskade liljejonvaljer, växer massor i vår trädgård under en tujahäck. Har en bukett inne som fyller hela rummet med doft. Helt ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar