fredag 5 oktober 2012

Heller ingen pudel

men vad han är, det har vi aldrig lyckats reda ut. En lysande begåvad och mycket charmig hund är han i alla fall, om än något skällig. Ja, han sitter bredvid mig, så jag vågar inte skriva annat. ;-)
Läser idag filmrecensioner för fullt, vi planerar filmhelg. Är just nu inne på Dark Knight Rises, En oväntad vänskap, Searchin for Sugar man, och så finns det ytterligare en hel rad dokumentärer som jag kan tänka mig. Palme, t ex. Nu gäller det bara att bestämma sig (mig), försöka övertala Käre Maken om filmvalet. Har nya Bondfilmen som jag kan tänka mig att kompromissa om, dvs jag går med på Bond om han går med på En oväntad vänskap. Eller vad det nu kan bli. Så blir det att boka hotell, har tänkt mig SAS Radisson, (om det nu fortfarande heter det, det rosa huset mitt emot Centralstationen) och husrum till den charmiga men något skälliga hunden. Sist han var på pensionat Ugglebo var han hes när han kom hem, så det var nog skälligheten snarare än charmen som varit påkopplad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar