I går lyckades jag tima lussebullsbakandet så illa med herrarnas skidskytte (hade naturligtvis prioriterat damernas) så jag fick sitta framför TVn med degbunke och plåt och rulla bullarna där. Inte så praktiskt, men bullarna blev bra i alla fall!
Hade tänkt göra rån idag, förutsatt att jag kan lokalisera rånjärnet, men idag är det två stafetter att passa så jag vet inte . . . Måndag är ju också en bra dag.
Och i dag kommer ett nytt avsnitt av Bones! En bra TV-dag för mig.
Kulturhuset Stadsteatern: Fri Scen drar igång redan 12 augusti 2026
-
Ida Löfholm, Lidia Bäck och Malin Tengvard i Östfrontens Trollkarlen från
Chicago, nypremiär 12 augusti på Fri Scen. Foto: Adam Vesterbacka. Först ut
i hös...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar