tisdag 1 december 2009

Trubbel

. . .har jag med mitt godmansskap. Har nu varit hos överförmyndaren, som är den trevligaste av kvinnor och borde sitta som medlare i Mellan Östern-konflikten. Det är ju inte så att man bara kan hoppa av bara för att man har lust. Tingsrätten skall säga sitt och det skall hittas någon ny. STÖÖÖN, jag vill ha mitt liv tillbaka. Inser att jag blir tvungen att redovisa ekonomi. Det är det absolut tråkigaste jag vet, men måste jag så måste jag. Vinsten med denna min blixtvisit i godmanskaps-sammanhag är min klient, som jag tyckte bra om, och överför-myndaren som är supertrevlig och jätteskicklig och som hade den goda smaken att tala om för mig att jag hade gjort det jag skulle och tänkt rätt. Inte helt enkelt i detta sammanhang, det kan jag försäkra.
Nu lägger jag detta på is och återgår till Farmville och lussekatterna. Först skall jag göra en pastagratäng med oliver och Kvibbiles cheddar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar