tisdag 30 december 2014

Variation på tema

Mina tavlor (se föregående inlägg) är förstorade, klara och till och med upphängda och jag måste säga att jag för en gångs skull är nöjd. Väldigt nöjd, faktiskt. Händer inte sådana som mig så ofta så det är bäst jag passar på att tala om det ;-)
Här har ni några av de andra bilderna. Här blir bakgrunden för dominant för rummet, men det var kul att ta bilderna ändå. Det svarta är vårt glasbord i köket, som gjort för att ha som bakgrund!

Såg en sorts julshow med bl a Malena Ernman som gick i repris på svt2 på dagen idag. Helt underbart! Vilken lysande entertainer hon är, denna kvinna! Hennes version av Piff och Puff - för att inte tala om hackspetten - var verkligen fantastisk. Kan tänka mig se om det hela en gång till, särskilt som Adolfsson och Falks Mer jul var med. En gammal favorit. Och under jul- och nyårshelgen passar gamla favoriter så bra.

Läser fortfarande Feist och Ormkrigskrönikan. Har dock lånat en Maisie Dobbs av Jacqueline Winspear på biblioteket om jag skulle tröttna. Det kan faktiskt bli lite för många demoner ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar