måndag 24 september 2012

Inte portad längre!

Äntligen är hundförbudet upphävt på Skrea strand. Hamlet och jag har gått promenad och det var en väldigt lycklig hund som fick springa lös längs hela stranden. Han gjorde inte ett enda överfall - jag är så stolt över honom! Några små utskällningar innan vi hunnit ner räknas inte. Och nej, vi var inte helt ensamma.
I morgon blir det tur till Göteborg och frisör och förhoppningsvis promenad i Skatås - min barndoms friluftsterräng - med Gun. Håll tummarna för att meteorologerna har fel och att det inte blir regn. Har en del jag skulle kunna tänka mig att titta på i sta'n också, men skjuter hellre upp det till en annan gång.
Ni anar inte hur många bilder jag tagit på hundsvansar/öron/nackar/bara sand innan jag fick till bilden. Hur någon lyckades ta en enda hundbild före digitalkameran kan jag bara inte begripa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar