söndag 1 april 2012

Bildförstoringar och ingenting

Jo, jag lyckades bestämma mig till slut. Det blev fotopapper och 50x70 cm. De är väldigt hjälpsamma och dessutom duktiga, här på vår Expertbutik, och lovade mig bilderna tills på onsdag. Nu gäller det bara att hitta ramar. Har ingen lust att betala en förmögenhet och efter noggran nätkoll får det bli Gallerix Men vi får åka till Halmstad, här i Falkenberg finns ingen. Har tänkt mig silverfärgade ramar, inte alltför tunna. Inser att jag borde tänkt triptyk och tagit tre sammanhängande bilder. Det blir nästa gång. Finessen med att köpa ramar och trycka på fotopapper är att jag kan byta ut bilderna när jag tröttnat. Förstoring kostar faktiskt inte särskilt mycket så det är ingen större affär.
Den här bilden skulle jag också kunna tänka mig som förstoring. Tagen i trapphuset till flott hotell på Västra Hamngatan i Göteborg.
Läser fortfarande Feist/Rosenbergs måttligt underhållande Murder i LaMut. Nu är jag igenom drygt hälften och fortfarande inget mord. Faktiskt fortfarande - ingenting.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar