tisdag 22 september 2015

Astrarna

Hmm. Har nu för många bilder på våra astrar och kan inte bestämma mig här heller. För få bra bilder på havet, för många på astrarna. Låter frågan vila någon dag, så brukar beslutet falla  ut av sig självt.
Fantastiska blommor det här, 1,5 m höga. Hade ingen aaaning om att astrar kunde växa sig till denna ansenliga höjd. Börjar snart bli dags att  ta upp rotknölarna för vinterförvaring, i sand och frostfritt har jag för mig. Får nog kolla upp en extra gång.

Är som vanligt inte imponerad av tv-tablåerna, men tänker prova med SVTs  Mr Robot som hade premiär häromdagen. Återkommer om den.
Ser att SVT repriserar Grantchester säsong 1, rar deckarserie som jag redan sett. Det kommer en säsong 2, men den spelas inte in förrän nästa år. Suck! Får väl nöja mig med reprisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar