tisdag 30 mars 2010

Datortrassel - igen!

Det kan bli ett kort uppehåll här på bloggen, min dator krånglar. Och jag kan inte lägga ut bilder. Beklagar. Ni får väl se dem i efterhand. På påskdagen kommer "reparatören" på lunch, så då senast blir felen åtgärdade. Såg Dödligt vapen 2 igår. Hur jag lyckats undgå de i alla år är en gåta. Den får bra kritik, kan inte begripa varför. Den första filmen är bra, men den här! Höga röster, en massa spring, allmän upphetsning och plumpa skämt på tonårsnivå höjer ingen film precis. Faktiskt är det en spännande biljakt i början, för lång, naturligtvis, det är biljakter alltid, men här var det riktigt roligt. Brukar göra thé under biljakter annars, eller sköta min virtuella farm.
Käre maken tycker nu att vi skall ut och göra något på den "farm" vi har i verkligheten, så jag får väl ge mig ut och rensa ogräs. En fin och ogräsfri dag önskas er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar