onsdag 23 juni 2010

Mellandag

Hämtar mig idag efter gårdag i Göteborg. Shoppade jeansjackan här till höger och åt lunch med Kära dottern och hennes väninna Klara. Hade jättetrevligt, men hann inte så mycket som jag hade tänkt innan det var dags att åka hem till Falkenberg igen.
Har nästan panik för att mina Deverry-böcker håller på att ta slut. Det är så roligt att tillbringa sin tid där och jag vill inte därifrån! Vid botaniserande i bokhyllorna hittade jag den första boken i serien, så nu är jag lycklig ägare till den första och de tre sista. Det är bara de 11 däremellan som fattas. Har läst serien tre gånger sedan 2008, nu får det nog gå några år emellan tills nästa genomläsning. Har korn på annan serie som kanske kan vara något att ha, återkommer om den.
Bild: Ljuva minnen från rosenapeln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar