lördag 28 augusti 2010

Statistikräknareländet

Har helt otrolig otur med de statistikräknare jag installerar. Företagen försvinner ofelbart spårlöst ur etern. Det är bara en tidsfråga. Den senaste jag installerade räknade bakåt. Ibland. Allvarligt talat . . . Nu ger jag upp. Det är visserligen roligt att se hur många som kommer in och hälsar på, men jag får klara mig utan det nöjet ett tag.
Idag tar jag Gula Faran till Göteborg och en för min del väldigt spritfri kräftskiva med gamla vänner från mitt förflutna. Skulle gärna åka tåget istället, men tågen går sällan på helgerna och tiderna passar inte alls.
Mina romantiska romaner av Victoria Holt har anlänt och jag skall börja läsa den första nu. Kaffet är redan klart.
Ha en riktigt fin lördag, vi ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar