torsdag 5 juli 2012

Fruityloops

Nu har min - ska vi kalla det tankspriddhet? - nått nya höjder. Har tagit fel på datum när min Käre Make fyller år!!! Och då har jag ändå bara en, och det sedan ca 20 år tillbaka, så man tycker ju att jag borde veta . . . .
Han fyller år idag, och jag har storstilade planer för morgondagen.
Ja, ja, med tanke på att han inte verkar ha en aning själv, så är det väl ingen större katastrof, men jag känner mig gaggigare än vanligt. Fruityloops som min hjältinna i Howatch St Benet-serie skulle uttrycka det.
Har via denna litteratur lärt mig ett annat vältaligt uttryck: Man kan befinna sig Up shit creek också. Där är vi inte än.
Bloggar från ett semesterparadisigt Falkenberg, solen skiner och det blåser en lagom svalkande bris. Måste nog ta en tur ner till stranden idag, men Huliganen vill ut en sväng först säger han.
Bild: Med risk för att bli tjatig, men våra rosor på framsidan huset är Paradisiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar