tisdag 13 oktober 2009

Desorienterad yoga

Idag var det dags för mitt första yoga-pass, kl 9 på morgonen i Kattegat-hallen. Jag trodde av någon obegriplig anledning (läs önsketänkande) att det var en lokal i Strandhotellet, 5 min promenad från mig. Så var det inte. Efter mycket irrande i diverse industrilokaler lyckades jag hitta rätt till en idrottshall längst ut på piren. Gjorde entré 20 min för sent. Gruppen bestod av mig och en person till, så det var lite svårt att smyga in obemärkt. Emellertid var det FANTASTISKT!!! Måtte det komma fler nästa tisdag. Har gjort Anden, Springande hunden, Fisken samt stått på axlarna. Är fortfarande vid liv, men undrar hur det blir imorgon. Passade på att fotografera innan jag fattade att jag var fel. Varsågoda, Skrea strand i morgonsol:

Återgår nu till soffan där jag tänker ligga de två närmaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar