onsdag 7 oktober 2009

TVn och jag

kommer för ögonblicket inte överens. Det finns inget jag vill se, inte på de tider jag vill. OK, jag vet att det finns en teknisk lösning på detta, jag ser trots allt reklamkanalerna, men jag vill inte köpa en enda pryl till!!!! Så efter nyhetstimman som jag troget ser varje dag finns ingenting. Tvingas nu se CSI Miami, som det minst dåliga alternativet. Det är smörigt och tillrättalagt och exakt likadant varje gång, det enda som försonar mig med serien är att hjälten Horatio inte ser ut som en tandkrämsannons. VAR ÄR BONES??? Och varför sända Nurse Jackie, som verkar bra på en så idiotisk tid (för mig, alltså, som är supertrött på kvällarna nuförtiden). Skall försöka se ett avsnitt på webben. Har liten urusel dator, men det kan gå!

Fotograferar bara blommor just nu, och en och annan hund. Men alltså mest blommor:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar