lördag 19 maj 2012

Fler elefanter

Har en elefantbild till som jag bara måste lägga ut. En stilig rackare som står i ett stort fönster i matsalen på Strandhotellet. Visst ser det ut som om den ler?
Har massor att göra - får ingenting gjort. Kommer inte ens någonstans i min bok. Men bra är den och vilken titel! Rides a Dread Legion heter den. Han är oerhört bra på titlar, Feist.
Tänker ta en sväng till vad man här i Falkenberg kallar sta'n för att köpa någon mirakelgörande ansiktscreme. Och så ut på industriområdet där det ligger en chokladpralinfabrik/affär/café. Behöver idag allt stöd jag kan få, både invärtes och utvärtes. Är trött idag- helt utan anledning. Ska se om jag kan få ett fint foto på pralinerna åt er nu när jag inte kan bjuda mer direkt.
ha en fin dag allihopa - vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar