lördag 9 februari 2013

Datordepp

Käre vänner: Det är inte Er jag tröttnat på det är datorn och nätet på det hela taget, annat än som rent nyttoverktyg. Känner mig fullkomligt sänkt av näthatsdebatten och vill inte riktigt tro att så egendomliga män existerar. Skyndar mig att sprida lite nätkärlek till två av många favoriter i mediavärlden: Hanna Fahl i DN t ex som skriver så intelligent och underhållande om populärkultur, ett inte helt enkelt företag.
Läser gärna Britt-Marie Mattson som skriver klargörande och insiktsfullt om utrikespolitik i GP, så glad att Du finns!
Mediavärlden är full av briljanta kvinnor; Ni är goda förebilder allihop, HEJA! Hade inte förstått att ni är modiga också, som står ut med och förhoppningsvis struntar blankt i elaka, osakliga påhopp. Kärlek och respekt till Er!
Värker idag över vilka orkidébilder jag skall välja, inte helt lätt faktiskt. Behöver minst fyra men helst sju bilder. Här är några av förslagen:
För att återgå till inledningen: Med nyttoverktyg menar jag att man t ex kan ta sig fram till Zalandos.se. Ni har väl sett den fåniga reklamen med den (av förtjustning  hoppas jag) skrikande kvinnan? Har försökt härma henne med föga framgång, med när jag gick in på denna site och insåg att de hade MASSOR av skor i stl 35 var det nästan så att jag lyckades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar