måndag 4 februari 2013

Tja . . .

Blombilder igen.  Det gäller att passa på medan orkidéerna finns kvar. Nu är det inte så mycket själva blommorna utan fastmer bakgrunder jag experimenterar lite med. Inte helt
enkelt . . . Men visst ser den gula med prickarna ut som om den skulle kunna bitas?
Höll mig vaken i lördags för att se SVTs nya serie Selfridges. En gäspning än så länge. Titelrollen var en absolut olidlig figur, hade svårt att stå ut med honom, hoppas serien blir bättre. Serien påstods vara "Downton Abbey med kassor" Skulle vara i en billighetsversion, då. Och avsaknaden av Maggie Smith är som ett stort gapande hål . . . Tänker ändå ge den en lördag till. Eller, troligare; reprisen på söndagen. Fast inte om det är längdskidor och sprint: Heja EEEMIL! Min nya idol! Han är det mest underhållande jag sett på tv på länge.
För att återgå till bakgrunderna: Måste nu till Göteborg för att hitta tillräckligt stora ark som jag kan leka med. Bör nog ta en sväng till frisör också. Påminner om en mycket långhårig Madame Mim igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar