söndag 17 februari 2013

Söndag i spåret

Följer alla skidtävlingarna både på längden och tvären och det gör att man knappt hinner upp ur soffan mellan de olika disciplinerna. Vilken härlig söndag! Har redan sett  Domracheva ta guld i skidskyttets masstart. Hon är en av mina favoriter, hon lyckas åka längdskidor så att det ser ut som balett. Underbart vackert! Så har hon gått balettskola också.
Har varit i Göteborg, fixat håret (äntligen) och träffat Gun (äntligen). Och äntligen fick jag inhandlat mina älskade vita papegojtulpaner. Så glad för alltsammans!
Skorna har jag emellertid beställt på Zalando. Handsydda italienska, mina vänner, och de vackraste jag sett. Kvaliteten gränsar till det otroliga. Fullt möjliga att gå i också, trots svindlande klackhöjd.  De skall tillbaka, bara jag kan lura ut hur man gör en retur. Kan faktiskt inte motivera ett inköp, jag har inte så stor användning för dem och de är dyra. Jättedyra, för att vara helt ärlig. Inhandlade ett par förnuftigare lädersandaler med lägre klack, map kommande sightseeing.
Hej på er, nu måste jag tillbaka till tvn. Ha en fin söndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar