måndag 11 februari 2013

Hur tänker de då?

 Sprider idag lite nätkärlek till min favoritlitteraturhistoriker Carina Burman som dessutom kåserar över ämnet i dagspressen. Och gör det underhållande och bra! Heja, heja! Kan inte säga hur glad jag blir för varje bok du ger ut. Så upplyftande att få ta del av din lysande intelligens.

Har just varit inne på Zalando.se och . . .  Är så förundrad över ur skodesigners tänker; det finns massor (nåja) av skor i storlek 35 med 10 cm hög klack. Kan ju säga att med storleken står man fullkomligt på tåspetsarna i den klackhöjden. Vill gärna ha en klack, men det skall vara möjligt att förflytta sig också. Behöver sandaler (typ) till stundande semesterresa där det blir en massa sightseeing och 10 cm klack passar mig inte alls. Nåja, det fanns annat än vansinnesklackar och jag har lagt en liten beställning. Har bara en otäck känsla av att storlek 35 har blivit större och större. Kan ju knappast vara mina fötter som krympt?
Bilder: Två till som ni ser, det blir nog den översta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar