onsdag 17 februari 2010

Statistikhelvetet

. . . och när skall jag hitta (och lyckas installera) en statistikräknare som inte räknar mig själv???? Jag går in och ut ur bloggen massor av gånger. Det är Stavfels-Nisses fel. Förut hade jag jättebra statistik med hjälp av Bloggtoppen, men det har slutat fungera av någon anledning, och inte svarar de på mail heller! Skräp, det är vad det är! För det hade ju faktiskt varit kul att veta hur många ni är som hänger med. Lite feed-back får jag ju via andra medier, men ändå . . . Lade just ner tid och inte föraktlig mängd energi på att installera ny "gadget" men den verkar lika kass som de andra . . .
Men där hade jag fel! Har just insett att jag kan kolla unika besökare. HURRA! Heja Webbverktygen.se! Och enkelt var det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar