måndag 27 september 2010

Jag har ingenting att ta på mig!

Genomgången av garderobens höstcollektion var verkligen deprimerande. Vad hade jag på mig förra året? Och hur kommer det sig att mina favoriter ser så noppriga och slitna ut? Och att ingenting verkar passa? Nix, jag har inte gått upp i vikt, så det kan inte vara det. Knappast ner heller. Det har något med trender att göra, och för en gångs skull har jag ingen lust att ge mig ut och handla. Om någon kunde komma hit med färdiga "outfits", gärna med hög kvalitet till lågt pris, skulle jag bli glad. Jag gillar grått, plommonlila och vintervitt.
Bild: Kan kimono vara lösningen? Men hur skall man gå i sandalerna utan att tippa?
PS: Käre Maken vann sin golftävling idag. Det innebär att undertecknad blir bjuden på middag på golflkubben. Hurra! Jag har ingen lust att handla mat heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar