tisdag 21 september 2010

Kläd- och prylfrossa

Hösten är här och höstkläderna skall fram ur garderoben. För den som gillar att botanisera bland modesiterna kan jag rekommendera http://www.chloe.com/#/en Med vackra kläder för höst- och vintersäsongen i olika kamelfärger och vaniljvitt. Fantastisk kvalitet och fantastiska priser. Själv har jag inte ens råd att köpa en näsduk där, men det är roligt att titta. Hoppas att ni, kära läsare, är lyckligare lottade. Finns också http://www.net-a-porter.com där man kan shoppa loss på de stora desighusen. Obs att priserna är i euro, inte kronor. Själv tänker jag borsta av min 10 år gamla kamelfärgade kappa från La Redout. Supermodern igen! Bukowskis laddar för Vintage- och smyckesauktion. Det går fint att sitta hemma i soffan och lägga bud. Så härligt det är att leva i dataålderns allt åtkomliga värld! Massor av smycken från Chanel finns för den hugade spekulanten. Lycka till.
Bild: Bjuder här på en av Georgia O'Keefs målningar. OBS, ej foto, oljemålning! Hon är min främsta inspiratör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar