torsdag 1 september 2011

Ny Kimono-sida

är vad jag jobbar med idag. Beklagar bara att det är så svårt att redigera text och bild. Nu har jag visserligen ett nytt användargränssnitt, men det förbättrar dessvärre inte  redigeringsmöjligheterna..
 -------------------
OK, sidan är, om inte helt klar, så åtminstone läsbar! Kolla listan till vänster.

Läser Judith Lennox. Vid det här laget känns det som att komma hem, jag har läst igenom allt hon publicerat, och det har jag gjort under de senaste två månaderna. Det är inte helt rättvist mot Judith Lennox, faktiskt.
Har också google-översatt bloggen till engelska för att se vad det egentligen är ni, mina kära engelskspråkiga läsare egentligen får er till livs.  "Good Lord " - som min vänninna från Manchester skulle ha sagt - vilken egendomlig röra! Hoppas ni kan reda ut det hela ändå.
Bild: Supakitch och Koralie, självportratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar