söndag 22 november 2009

Söndagsbarnkalas

Efter två paradisiska dagar särskilt vad vädret beträffar är vi tillbaka i novemberregnet. Igår sken solen och vi hade säkert 14 grader mitt på dagen. Alla kameraägare utom underteck-nad var ute och kröp mellan stolparna på Tullbron och fotograferade en vattenfylld Ätran i solskenet. Bild ovan höger: Tullbron en dag i somras.
Idag ser det annorlunda ut. Vi trotsade mörkret och regnet och körde mot Billdal och lilla Leonies barnkalas. 3 år fyllde denna lilla dam. Mycket liv och god mat var det. Särskilt räkpajen föll i smaken.
Idag upptäckte jag att en ny säsong av favoritserien Bones redan har börjat. På TV3, denna de vansinneslånga reklamavbrottens kanal. Och att JAG HAR MISSAT FÖRSTA AVSNITTET! Skandal! Nu får jag försöka hitta det på webben. Tess, Hjälp hur gör man?

1 kommentar:

  1. Hej

    Tack för idag!
    Jag är ju lite snurrig nu om dagarna, men det gick ju bra till slut.

    Kram Åsa

    SvaraRadera