onsdag 14 augusti 2013

Alltför bekvämt

är det att kunna sitta framför datorn och gå på sensommarrea. Går helt enkelt inte att motstå. Har en viss förkärlek för Day Birger & Mikkelsen som jag tycker lyckas förena god design med god kvalitet. Med 50-70% rea är priset faktiskt riktigt överkomligt. Inhandlade (bl a)  sidenblusen på bilden, färgen är närmast smultron, svårt att få fram, verkligheten är något gulare i tonen.
Boozt.com. Frågan är bara : Behöver jag verkligen mer kläder? Nej, verkligen inte! Har kläder för flera livstider. Sätter inköpen på nöjeskontot :-)

Läser Magikerna, som påstås inte likna Harry Potter, men visst gör den det. Vuxnare, dock och mycket dystrare. Harry Potter för en äldre målgrupp. Den är inte dålig, det är den inte, men så bra . . . jag vet inte. . .  är inte klar med den än.

Kära Vänner, vi har ruskiga åskväder för jag vet inte vilken natt i ordningen. Huliganen, nog så kaxig annars, är åskrädd, skäller och tror att åskan skall försvinna bara han skäller högt nog. Inte helt optimalt. Hans husse och jag ser ut som de utvakade småbarnsföräldrar vi absolut inte är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar