torsdag 29 augusti 2013

Lite sent . . .

Vill visa er min fina hängpelargon-kruka som äntligen ser ut som jag hade tänkt. Men det tog tid skall jag säga :-) Faktum är att verkligheten överträffar bilden. Faktum är dessutom att fotot blir fel i det här formatet. Klicka på bilden så kommer den upp i sin helhet.
Har en trött dag idag, men har laddat upp med de underbara kanadensiska deckarna av Louise Penny, som (för det mesta) utspelar sig i den lika underbara byn Three Pines som ligger lite ospecifiserat i Quebec. Man hittar bara dit om man kör vilse. Tänker flytta dit nästa gång jag flyttar ;-) Om jag inte flyttar tillbaka till Göteborg förstås.
Såg kanadensisk deckare på tv igår. Det är mycket Kanada just nu. Helt ok. Deckaren, alltså. Kanada också, för den delen. Onsdagar, 20.00 tv3. Har glömt namnet. Återkommer om jag kommer på det.
Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar