fredag 8 april 2011

Äntligen Sci-Fi

Kom äntligen iväg till Göteborg och Sci-fi bokhandeln som är ännu ett Paradis för mig. Där finns ALLT och lite till. Nu hade jag ju bestämt mig för vad jag skulle köpa, men nästa gång, då . . . Ett helt rum med Manga fanns det också. Och Anime förstås. Bilden är faktiskt inte därifrån, utan tagen på min andra kursbok som handlar om Mangan de senaste 60 åren. Blir nog inte särskilt svårläst. Fullkomligt älskar teckningarna. Och gränslösheten. Hann också äntligen till Rhösska. Mer om det i morgon. Är nu trött och tänker lägga mig och läsa min nyinköpta robotdeckare nr 3: Robots and Dawn av Isaak Asimov. Käre Maken har lagt beslag på tvn - det går någon golfturnering. Hamlet - en rabiat golfhatare - skäller argt när någon slår ut. Måste vara klickljudet han minns från en promenad på golfbanan när han var väldigt liten, blev blöt och frös som en hund. God Natt - vi ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar