söndag 29 maj 2011

Fashion Stories

Man fick inte fotografera! Men jag hann ta några bilder innan jag hittade skylten, jag letade faktiskt. Om konstnären - i det här fallet Lars Wallin - inte vill att man skall ta bilder får man faktiskt respektera det. Har i alla fall ett par bilder till som kommer inom kort.
Lars Wallins utställning Fashion StoriesWaldemarsudde var absolut värt en resa. Är nu dessvärre alldeles för trött för att berätta, och i morgon blir det tåg igen till Göteborg och frisören. Puh och pust så jobbigt, skall sedan hålla mig hemma i månader!
Idag börjar en ny säsong av Från Lark Rise till Candleford, svt1 21.00, missa inte detta, och Bones kommer 20.00 i tv3. Hurra! Minns inte hur länge sedan det var som det gick TVÅ program jag ville se samma kväll.
Återkommer när jag piggnat till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar