söndag 1 maj 2011

Out of Africa

är fortfarande en fantastisk film som tål att ses om. Underbart filmad, underbart välspelad, underbar dialog (väldigt ovanligt!!) Tragglar annars fortfarande med biografin om Finch Hatton som jag läser för att jag inte vill läsa kurslitteratur. Blir jag aldrig vuxen??
Har haft trevlig helg med verkligt trevlig gäst, tack för besöket Helena! Falkenberg visade sig från sin bästa sida, men det kan man inte säga om Hamlet som var i det närmaste olidlig och ville ha uppmärksamhet hela tiden Som en bortskämd 3-åring! Han fick promenera mycket, det var enda sättet att hålla honom lugn.
Nu ligger han minsann snällt och tyst och vaktar ytterdörren.
Idag kommer Bones, hurra! Kanal 3, 20.00. Sedan, hurra, hurra, kan jag gå och lägga mig, det ser jag fram emot.
Bild: Vackra blommor som jag nu torkar i tvättstugans mörkaste hörn för att spara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar