måndag 30 januari 2012

Yoga

har börjat Yoga igen. Nix, inte någon kurs, jag gör mina övningar hemma. Kurser måste man passa tider för, och det passar inte mig. Jag gör korta pass, 2-3ggr per dag om jag har möjlighet. Det blir Solhälsning, Hunden, Katten, Plankan, stor och liten Kobra, Kamelen mm och avslutar med Trädet. Älskar namnen på dessa övningar, det gör det hela mycket roligare! Hamlet hjälper gärna till, han gillar min yogamatta. Där gör han Hunden suveränt! Så har vi övningen Enbent Kungspingvin. Till den har jag långt. Kolla HÄR får ni se!
Mina planer för veckan är under ständig omprövning. Käre Maken vill till Hallandsåsen för att åka skidor. Det vill inte jag, jag vill till Dolomiterna.  Men det verkar bli Hallandsåstur på onsdag. Så vill jag absolut till Posthotellet för att ta några bilder åt er, kära läsare. Blir möjligen på söndag. Idag tänker jag inte ens gå ut. Det är visserligen vackert väder men det blåser syndigt kallt. Ha en riktigt fin dag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar