torsdag 8 mars 2012

Äntligen!

Mina böcker om fortsättningen på Kriget om Rämnan (Feist) kom igår så nu har jag fullt upp! Rämnan är en passage mellan två världar - kan vara bra kan vara katastrof, det beror helt på vem som kommer igenom den. Rämnorna uppkommer förstås genom magi och är svårkontrollerade även för den bäste av magiker. Är annars en lösning på rymdresorna och problemet med ljusets hastiget. I första delen möter vi en ansvarskännande svartalv från den mörka stigens brödraskap och Jimmy Handens kompis Locklear som är tillfälligt förvisad till gränstrakterna i norr.
Kära vänner, vi är nästan insnöade idag. Det känns som om vi också är förvisade till gränstrakterna i norr. Mer snö än det varit på hela vintern. Skall ta en bild så snart jag masat mig ut. Får skynda mig, det skall bli fyra +grader, så snön lär inte ligga länge
Bild: Ni får titta på tulpaner så länge. Har gott om dem. Inte tulpanerna, de har vissnat, med bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar