fredag 29 juni 2012

Städar

bland mina bilder. En sorts Sisyfosarbete, för jag hinner ta nya under tiden. Man hittar mängder av bilder som man inte en minns att man tagit. Syrenen här till vänster, t ex. Och vilka skall man slänga? Är man säker på att de inte kommer till användning någon gång? Och Eva - jag har hittat dina krokusar! Ett drygt halvår för sent bara.
Har vallfärdat till biblioteket idag och bokat Ellen Key-biografin. Dessutom har jag lånat om början på Feists Midkema. Skall bli roligt att läsa om. Det har hänt så mycket emellan så jag minns inte riktigt hur det var. Läser bara om början, i väntan på att nästa bok skall komma ut.
För att fortsätta mina tips till torrisar; Tvål och duchtvål är inget man kan använda - det skall stå -olja på produkterna. Det finns en liten detalj jag inte lyckat lura ut och det är - Vad sjutton gör man med sina naglar som bara spricker? Äter massor av kosttillskott, och dessutom bra mat, så det är knappast näringsbrist. Har nu inköpt nagelbandsolja och något stärkande att måla på på apoteket. Vi får väl se hur det går, hör av mig om det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar