onsdag 24 oktober 2012

Biohelg på gång

Änglavakten?
Har bokat klart filmhelgen. Vi bor på Radisson Blu Scandinavia. Hur man nu kan kalla ett rosa hus för blått. Det blir bara två filmer: Den nya Bondfilmen Skyfall (vad gör man inte för att få se hur Ola Rapace klarar sig mot Daniel Craig) och En oväntad vänskap. Den sista ser jag fram emot. Vi tänkte passa på att bubbel-poola lite också. För att inte tala om att vi skall äta HOTELLFRUKOST (det bästa jag vet!), och Radisson Blu har den största frukostbuffé jag sett. Den här helgen skulle bokats för tre veckor sedan, då gick det massor av filmer jag ville se, men då hade vi liksom inte tid. Surar lite över detta.
Hamlet är också inbokad, han skall bo på Ugglebo.
Visst är Rut Vetters  små änglar helt bedårande? Finns att inhandla på Cervera. Väger inte mer än att man kan skicka dem som paket. Dessa sötnosarna kanske hamnar i Krosno i Polen hos min rara svägerska om jag inte behåller dem själv. Rut Vetter tillhör Nääsgränsgårdens designers och bor i Onsala. Hon är en favorit, särskilt när det drar ihop sig mot advent. Jo, jag vet. En hel månad kvar. Men jag gillar advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar