onsdag 31 oktober 2012

Dammsugen

Fattar inte att det redan är onsdag. "En månad går lika fort nu som ett hjärtslag" skriver min idol Bodil Malmsten. Och rätt har hon dessvärre.
Var i Göteborg igår igen. Nu för att pigga upp min hy lite på Beauty Lounge. Det finns alltid någon ny undergörande apparat i den branchen - nu en "dammsugare". Kändes som att ha de där små runda odjuren i Packman i ansiktet. Med tillhörande ljudillustration. Hoppas det gjorde någon nytta.
Skall nu se Scorseses film om George Harrison. Orkade inte se den när den gick på kvällen för någon liten vecka sedan. Hurra för repriser! SVT1 kl 12.30, så nu får jag rappa på om jag vill ha något gjort innan dess. Och det vill jag. Här behövs en rask röjning om jag skall kunna slå min ner i ro. Det är jobbigt att vara pedant ska ni veta ;-)
Bilden är från vår vackra söndagsmorgon i Trädgårdsföreningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar