onsdag 9 februari 2011

Malene Birger

Nyligen inköpt tunika, design Malene Birger. Hon exellerar i vackra detaljer, den här gick helt enkelt inte att motstå. Som en riktig gammaldags 1800-talsblus. Känner mig som en av damerna i Candleford.
Dagen skall ägnas åt att kolla försäkringar och annat "pappersarbete", dvs det blir en dag framför datorn. Det här är inte vad jag vill lägga tid på, men det är tvunget, och jag har lovat mig kaffe med japansk konst när jag är klar.
Hoppas att du, kära läsare har något roligare att ägna dig åt.
Ha en trevlig dag, vi ses kanske i morgon!
PS: Fick hjälp av trevliga Susanna på InsPlanet som ringde upp eftersom jag varit inne och jämfört försäkringar på PriceRunner. Är nu lika bra men mycket billigare försäkrad. Och slapp dessutom fylla i massor av papper. Denna service betalas av försäkringsbolagen gemensamt och kostade mig inte ett öre! HÄRLIGT för oss som fyllt i tillräckligt med papper för flera livstider frammåt och nu tycker att det räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar