måndag 7 februari 2011

Måndag i Göteborg

Verkar av någon obegriplig anledning tillbringa mina måndagar i Göteborg. Så alltså även idag. Idag kände man igen sitt vinter-Göteborg vill jag lova! Regn/blötsnö och blåst. Men trevligt ändå. Fick mitt hår fixat för billig (nåja) penning tack vare Groupon Deals. Lyckades också köpa skidsockar. Här fanns ingen Deal, inte ens rea. Det fanns ett (1) par att välja på i min storlek, så det var knappast läge för någon beslutsångest. Hittade också en spetsblus från Malene Birger, omöjlig att motstå, och här var det minsann rea. Skall försöka ta en bild, men idag orkar jag inte mer. Tycker att hon gör underbara kläder, men det är så sällan de passar på mig, så detta var verkligen ett fynd!
Skall nu börja leta efter mina skidkläder. Vad hade jag egentligen på mig när vi åkte sist??? Jackor har jag så det räcker och blir över, men vad har man när man åker längdskidor? Och mössor? Köper massor av mössor, men när det kommer till kritan är de liksom mer till prydnad än till värme . . . Och kanske inte prydnad heller alla gånger. Man kanske kan ta dubbla?
Bild: Mer blått, lila och grått, favoritfärger för ögonblicket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar