söndag 6 januari 2013

I pyjamas

Har precis hunnit få på mig kläder, har tillbringat hela dagen i pyjamas. Framför tvn. Det har varit avslutningen i Tour de Ski (damer och herrar), Skidskyttet (damer och herrar), herrarnas Slalom och dessutom började dagen med en OS-kavalkad. Vi sover till 9.30 bör väl tilläggas, så jag har helt enkelt inte hunnit. Det är knappt man har tid att fixa kaffe. Vansinnigt spännande var det, vilken förstklassig underhållning sporten ändå är! Therese Johaugs klättring uppför slalombacken är en av årets favoriter för min del. Är helt utmattad bara av att titta på. Gör nu paus för middag, det blir gravad lax, kokt potatis, sås på creme fraiche med majonäs och lassvis med dill och sparris. 20.00 kommer ett NYTT avsnitt av Bones (tv3) och eftersom jag sett alla andra avsnitt, säkert minst två gånger är detta ett måste. Sedan går jag och lägger mig. Hej, hej, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar