lördag 12 januari 2013

Mästerverk och paradmissar

har nu läst ut Mr Wildes underbara konstverk i den gotisk romantiska genren: Dorian Greys Porträtt. Vilket mästerstycke det är!  Emelletid är det förord som ditsatts av författaren själv för att vara förklarande för mig helt obegripligt. Men jag skulle vilja äga ett exemplar av denna bok i någon vacker utgåva så att jag kan läsa om den sådär vartannat år.
Paradmissen är i mitt tycke designen av I-phonen. Nu har jag köpt en ny telefon (Samsung Galaxy SIII, pärlemorvit!) och jag kan inte bryta mig in i den gamla I-phonen för att byta simkort. Kan inte hitta det fåniga lilla verktyg som behövs och vågar inte ta till våld med något annat. Vilket dj-la krångel, det hade varit så enkelt att göra en annan konstruktion. Är störtsur.  Nu måste jag vänta tills på måndag innan den trevliga AmandaMobilizera öppnar igen och kan hjälpa mig.
Bild: Fortsätter med mina orkidéer. Ni har bara att stå ut! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar