måndag 14 januari 2013

Nya favoriter

Efter att med möda och besvär lyckats bryta mig in i I-phonen för att få tag på mitt sim-kort har jag nu fått ordning på min Samsung. Jag har till och med ringt med den! Väsentligt mycket elegantare design,  måste jag säga. Lättare, större display och kameran är FANTASTISK! Började med att ta en bild av en vacker hund jag hittade här hemma. :-) för att få en stilig bakgrundsbild.. En tacksam modell, åtminstone när han sover.
Nu är det bara mina kontakter som  måste fixas och mitt Ruzzle-konto som måste ha nytt lösenord. Kära kontakter: det är inte det att jag har glömt er, det är bara det att jag har drullat bort adresser och telefonnummer!
Annan favorit: Min nyutslagna amaryllis, faktiskt från före jul. Den har tagit god tid på sig för att slå ut. Så vacker med sitt gulgröna centrum (mer grönt i verkligheten) och några rosaröda streck på blombladen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar