fredag 9 april 2010

Nya upptäckter

Efter att ha läst igenom alla Cadfael-böckerna från biblioteket utan att ha fått veta särskilt mycket om sonen, Olivier de Bretange, som jag var så nyfiken på, har jag gjort en ny upptäckt. Det finns ÅTTA böcker till! Oöversatta. Finns naturligtvis inte på biblioteket. Och jag som skulle sluta köpa böcker har nu skickat en rejäl beställning till BOKUS. Köper bara de fyra sista, det får räcka. Nyfiken på hur det går, det är jag, men inte tillräcktligt för att läsa igenom åtta böcker till, för dryga 800:-.
Idag bär det av till Göteborg och min favoritfotoaffär, Expert vid Götaplatsen. Inser att jag måste ha en blixt, och där talar de fotografiska så att jag förstår. Det här med att vänta med att fotografera tills solen skiner känns inte helt rätt längre . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar