söndag 4 april 2010

Påskdagsluch

har vi haft. Matjessilltårtan blev jättefin. Dumt nog har jag gjort mer än jag orkar och är nu helt slut. Fattar inte att jag aldrig lär mig. Det är det att jag tycker det är roligt att laga mat och jag vill göra ALLT och gärna lite till. Nästa gång skall jag försöka dra in på det. Tack, trevliga gäster för besöket! Några av de trevliga gästerna träffar du på Wojtans blogg här nere till vänster.
Återgår nu till soffan och Cadfael. Har nu kommit till Gycklarens nådatid.
Ikväll kommer Bones kl 20.00, måste ses, sedan stupar jag i säng. En annan som är trött är Hamlet. Han ligger i soffan och ser ut som en uppstoppad hund. Hade han inte varit så trött hade han sagt "voff" till Emilia och Leoni. Hans husse försöker se på tv, men somnar hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar