fredag 2 april 2010

Påskpyssel

Är nu tillbaka från Blåkulla. Lite trött bara, och kvasten är svedd. Men visst hade vi roligt, tjejer?
Hr
Lindströms
bok är beställd. Nu är det bara att vänta. Tröstar mig med Cadfael så länge. Men det går trögt med läsningen, jag har varken tid eller ro. Försökte se film igår, The Island. Film för oss som gillar den framtidsvisionära genren. Inte alls så dålig som man skulle kunna tro av recensionerna och Ewan Macgregor har jag ett gott öga till. Det hjälpte inte. Somnade någonstans i mitten. Det händer nästan aldrig, har sömnproblem annars. Hade gått upp alldeles för tidigt på morgonen. Skall inte upprepas.

Bild: Rut Vetters höna och tupp.
Nu är det dags att förbereda helgen som blir intensiv för vår del. Käre Maken blev tvungen att göra en blixtutryckning till Marstrand, så det faller mer på mitt bord än planerat. Hoppas verkligen att det stämmer detta med ICAs "Alla dagar 8-21" Annars ligger jag illa till. Riktigt GLAD PÅSK till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar