onsdag 22 augusti 2012

Favoritgrönt


Den låga växten som kravlar längst fram i bilden är någon sorts timjan. Köpte två små plantor i våras, den ena ser ut så här och den andra hittar jag inte. Och då vet jag ändå ungefär var jag planterade den. Favoritnyanser av grönt, står vackert mot det lila som jag hade hoppats skulle framträda lite mer i bilden.
Läser vidare om Freddie Mercury. Sex , Drugs and Rock N' Roll för hela slanten. Lite opera och balett också, det är ju Freddie. Jösses som han slet. Att han bara orkade!
Fick igår reda på att Downton Abbeys nya avsnitt inte kommer förrän i november. Det känns väldigt långt dit!
Regnet står som spön i backen här hos oss idag. Skönt faktiskt, jag har ingen bra dag och ligger gärna i soffan och läser. Hej på er så länge, nu skall jag ta en cappuchino till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar