torsdag 30 augusti 2012

Huliganen

har ett nytt trick. Varje gång man säger till honom, t ex att sluta skälla, går han iväg och lyfter sitt lilla ben och kissar. Det är helt ok om vi är ute, men i morse vid frukosten när han skällde på absolut ingenting och jag påpekade att det var helt onödigt, lyfte han det lilla benet mot MINA BRODERADE SIDENGARDINER!!!
Om han nu skall kissa inne kan han väl åtminstone välja bomullsgardinerna i gästrummet! Skall sägas att han bara hann vifta lite med benet i luften innan han blev skymfligen bortjagad av sin arga matte. Men detta är ett nytt trick jag verkligen inte uppskattar. Här på bilden har han tagit skydd hos husse.
 Skulle betala räkningarna,  men . . . förlorade mig i drömmar med hjälp av Royal Design. Smycken! Skulpturer! och en massa annat. Gör ett klick på egen risk!
Och nu sitter jag här och skriver till er! Skall skärpa mig. Hej! Vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar