torsdag 21 november 2013

Hurra! Äntligen hemma

Äntligen har mina Bolton-deckare anlänt från okänd fjärran ort till mitt bibliotek! Måste iväg och hämta dem, men jag bakar bröd och det måste bli klart först. Så irriterande!

Bild: En av mina oktoberkaktusar om jobbar på att bli novemberkaktus. De tappade alla blommor nästan omedelbart när de kom på plats, och jag var rätt sur på det. Nu tänker de blomma om igen och då är de raskt förlåtna. Fantastisk röd färg på dessa, precis som på min favorit nedan, i närbild.

Nu är det alltså ingen idé att räkna med mig på ett tag: Två Bolton-deckare, tror det är Lacey Flint 1 och 2, konserten Zappa spelar ZappaSvenska Mässan på lördag och barnbarnskalas på söndagen. Min sociala kalender är fulltecknad ;-)
Hör av mig om jag hinner. Önskar er fina dagar, allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar