lördag 23 november 2013

Sömnlös

Vaknade kl 3 i natt och kunde inte somna om. Och Sharon Bolton är inte direkt till någon hjälp. Att läsa hennes Livrädd mitt i natten gör en inte sömnig precis. Det är så spännande och så otäckt så det är inte klokt! Detta är Lacey Flint nr 2. Den första, Nu ser du mig har jag redan läst ut. Var bergfast övertygad om att jag visste vem mördaren var eftersom jag hade läst den tredje boken först, men hade naturligtvis fel ändå. Oj, så skicklig Sharon Bolton är!

Såg dokumentären om Jobs (Apples grundare) häromdagen. Det är den sämst gjorda dokumentär jag sett, fick mig att tvivla på varje faktauppgift. Missförstå mig rätt, Jobs var säkert en skicklig affärsman, men dokumentärens upplägg gör inte mig särskilt imponerad.

Nu, mina vänner, måste jag sätta igång. Käre Maken har lovat köra mig till Göteborg idag för Zappa plays Zappa-konserten. Själv vägrar han gå, och jag får väl hålla med om att det inte är allas musik. MEN DET ÄR MIN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar