lördag 29 mars 2014

Det blir sällan som man tror . . .

I den här stora Höganäskrukan planterade jag ormbunkar någon gång i somras. Och vad kommer upp? Väldigt söta små exemplar av samma växt som jag lade ut en bild på i torsdags. Inte riktigt vad jag hade väntat mig. Och hur har det gått till? Krukan står långt in i ett rum med glasvägg, visserligen öppet, men det är ett jättehopp för ett litet frö!

Och à propå min klädrensning igår: Vi åkte förbi en lagerrensning. 200:- för ett par Acne-jeans. Visserligen inte årets modell och inte förra årets heller, men det är väl klart att jag köpte. Det fanns ju plats i garderoben :-)

Så är det det här med de urusla tv-programmen. Särskilt före kl 21. Kan åtminstone rekommendera Perception, går på fredagar kl 20.00 på kanal 8. Nej den är inte jättebra, men man blir åtminstone inte arg för att den är så dålig.

Fantastiskt väder idag, skall vara fint i morgon också. Då skall vi till stranden med Huliganen och kaffekorg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar