tisdag 4 mars 2014

Fullt upp

Käre Maken och jag har varit iväg och tränat på Klitterbadet idag. Oj så duktiga vi är! :-) Sedan tog vi vägen om biblioteket där jag lånade ihop en stor hög böcker s a s på måfå, dvs inget jag funderat ut på förhand. Riskabelt, en del böcker går helt enkelt inte att läsa, och sist fick jag med mig tre av den sorten. När jag så skulle skanna in mina lån upptäckte jag att jag hade en reserverad bok som väntade: Sterling Seagraves The Soong Dynasty. 464 sidor gnetigt liten text med massor av fotnötter och hör bara här: "The first full behind-the-scenes accout of the Amazing Soong family, whose wealth and power dominated China and American policy toward Asia 1n the 20th Century." Underbart! Och här har jag att göra ganska länge - och vad skall jag med alla de andra böckerna till?

Kanal 8 repriserar Father Brown, vardagar kl 20.00. Rekommenderas varmt. Hur gulligt som helst och kolla lady Felicias kläder!

Bilder: Fina vårblommor, uppkomna i rabatten, tillsammans med en hel del ogräs.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar