onsdag 26 mars 2014

Får jag presentera . . . .

 . . . Professor Einstein? En stilig narciss, inköpt för dagen och planterad i kruka vid entrén. Han ser lite hängig ut, men det skall väl bättra sig när jag har vattnat.

Annars är det så att jag hinner varken läsa eller göra något annat, det är mitt stickprojekt som tar en sådan väldig tid. Men snyggt blir det. Skall ta bild när det är klart.

Kommer därför ingenstans med familjen Soong, men jag kämpar!

Idag skall jag se ett nytt avsnitt av The Mentalist, en av de få serier jag har fördrag med. Annars kan jag varmt rekommendera Godmorgon, Sverige! Ett fantastiskt program för den som har möjlighet att se det. Idag en lång intervju med enastående Nour El-Refai, skrattar så fort jag får se henne, och så lysande intelligent som hon är! Är full av beundran, kan bara inte fatta vad hon hade för sig under Melodifestivalen. Det jag såg var inte bra. Nu såg jag ju inte allt. Men annars så . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar